6. 6. 2016

Jak být znova single

Dobře asi se z mého RYZE knižního blogu stává blog osobní, ale za poslední dva roky a půl, co ho píšu, jsem se hodně změnila a vyvinula a můj život už není jen zaměřený na jednu věc, tak jako býval. Nevím proč, nikdy jsem tady nenapsala o svém muži s velkým eM, do kterého jsem se před dvěma lety bezhlavě zamilovala, a můj hledáček se z knih přesunul na něj.

Byly to krásné dva roky, plné zážitků, objevování nových věcí, ale i sama sebe. A tak po dvou letech nejen radosti, ale i hádek a slz přišel konec, který nikdo nečekal včetně nás dvou. Po dvou měsících musím říct, že to bylo nejtěžší a nejlepší rozhodnutí mého života. Nejtěžší, protože většinu času nám bylo moc pěkné, měli jsme spoustu plánu, moc mi na něm záleželo a taky jsem nechtěla přijít o ty výhody toho být ve vztahu. Pravda ovšem byla taková, že bych byla ve vztahu, který by stejně dříve nebo později skončil špatně a já jsem jen vděčná, že jsme to utnuli dřív, než by to nám oběma ublížilo ještě víc.

Ale teď k samotnému jádru věci. Nejhorší nejvíc na světě bylo naučit se být zase single. Neuměla jsem trávit čas sama se sebou. Nevěděla jsem, jak se mám zase bavit se svými kamarády. Nemohla jsem si vzpomenout, co mi zlepší náladu. Byla jsem naprosto bezradná, jak loutka, které odstřihnete drátky. Aneb dopady naprosto nezdravého vztahu, ve kterém jsem byla. Proto jsem se rozhodla napsat seznam věcí, které udělejte, pokud se chcete z podobného stavu vyhrabat.

1. Podívejte se na film How to be single.

Je naprosto dokonalý, nakopne vás, zlepší vám náladu, budete se smát a hledat v něm kousíčky sebe sama.

2. Projeďte si historii svých sociálních sítí.
Podle instagramu jsem si rovzpomněla, co jsem tak ráda dělala v létě tři roky zpátky. Experimentovala s milkshaky, hodně vařila a pekla, fotila, četla a trávila spoustu času s kamarády.
3. Nebojte se napsat přátelům, se kterými jste se odcizili.
Pokud jste jednou zažívali super čas, není důvod, proč by to tak nemohlo být znova. Pozvěte je na skleničku či dvě a po úvodní zdráhavé chvilce se zase na sebe naladíte a budete si rozumět jako dříve.

4. Plánujte. Hodně.
Mně se všechny prázdninové plány zhroutily a já myslela, že budu sedět celé dva měsíce na zadku a nebudu mít co dělat. Po znovushledání se svými kamarády jsme naplánovali spoustu akcí od návštěvy Paříže po prodloužený víkend na chatě.

5. Najděte si brigádu.
Nejlépe nějakou hodně náročnou, u které nebudete mít čas se zastavit a přemýšlet na blbostmi typu "Kdybychom se nerozešli, neseděla bych teď doma a měla se líp."

6. Buďte šťastní!
Já celý život razím teorii, že jestli se stane něco špatného, tak jen proto, aby se mohlo stát něco dobrého. Lidé do našich životů přicházejí, stejně jako odcházejí a neměli bychom nad nimi lpět. Že to nevyšlo s jedním? Nevadí, užijte si pár měsíců samoty, naučte se žít sama se sebou, ať dalšího potencionálního partnera neprudíte, poznejte nové lidi a těšte se na to, co vám život přinese.

Tyto body jsem vymyslela na základě mých vlastních zkušeností a pocitů, proto některé vám mohou pomoci, a některé jsou naprosto mimo mísu. Snad někoho nakopnou a přestane se utápět v sebelítosti, která stejně nikam nevede. Nepoddejte se vlastnímu smutku a užívejte si to, že jste single! Zadaní přece budete většinu života.


Vaše,

teď už nezadaná, i přesto šťastná KejBí!



2 komentáře:

  1. čas zajít za čajistou! (a objednat si jeden velkej kokosovej sahlep)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 prosím! První místo kam půjdu až dostanu výplatu!

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...