1. 5. 2015

101 mandal pro krásný den #1


Nakonec i já se pustila do tvořící mánie, pro kterou jsem si jako pomocníka vybrala 101 mandal pro krásný den. Je to sice krásná zábava, ale žere strašně hodně času, takže se z ní stal ideální prokrastinační prostředek. Mám je doma více než měsíc a přestože jsem na ně neměla moc čas, tak jsem stihla zjistit hned několik věcí:

  1. Nezačínej kreslit bez ořezaných pastelek.
  2. Měj po ruce náplasti v případě, že nemáš elektrické ořezávátko. 
  3. Pastelek není nikdy dost. (Od jisté doby mí kamarádi již nadále nejsou vlastníky takovéto vymoženosti - byla jim zabavena pro vyšší dobro... tedy mě.)
Abych pravdu řekla, tak jsem si je vždycky představovala ve velikosti Destrukčního deníku, proto když na mě vybafla kniha formátu A4 byla jsem trošku překvapena. 






A teď již ukázky z mé "tvorby".








 A jaké tvořící činnosti se věnujete vy? 

Mějte se krásně,
Vaše
KejBí!


18 komentářů:

  1. Krásné fotografie. a ještě hezčí mandaly, opravdu krása. Taky nad koupí této "omalovánky" uvažuji :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Je to příjemné, když zrovna nemáš náladu na čtení, tak jen vezmeš pastelky a vybarvuješ :)

      Vymazat
  2. Tie fotogragie sú naozaj nádherné ♥ ja na takéto mandaly nemám čas, ale o kreslenie nemám núdzu keďže som na umeleckej strednej :D ale na leto by som si ich kúpila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí, děkuji :) Jestli jsi na umělecké, tak omalovánky by ti mohly být málo, zkus se podívat po Destrukčním deníku, ten vyžaduje mnohem více kreativity :)

      Vymazat
  3. Jé, to je krásné! Zvlášť ta fialová se ti povedla! ^_^ :)
    Já na narozeniny dostanu destrukční deník! Tak už se těším jak budu tvořit :)** :)

    One little girl told

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky s ní bylo nejvíce práce, děkuji :) O něm jsem taky uvažovala, ale asi si ho koupím až na prázdniny, ať na něj mám čas :)

      Vymazat
  4. Opravdu krásné fotografie. Uvažuju, že bych si to koupila. :)
    http://behindthebookshelfcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě překvapilo, jak velký formát mají mandaly. Já zatím stihla vybarvit úvodní stránku a jaksi se nemám, abych pokračovala. Nejraději bych to málo, co jsem zvládla, vygumovala. Moc se mi to nelíbí. Naopak tvoje výtvory vypadají velmi povedeně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se zdá :) Určitě se do nich pusť a časem se do toho dostaneš a všechny budou vypadat pěkně, uvidíš :)

      Vymazat
  6. Super článek a krásné fotky! Ta fialová mandela se ti povedla perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Obětovala jsem jim několik hodin Češtiny :D

      Vymazat
  7. To je krásný! Moc se mi to líbí a jsem si jistá, že by se to líbilo a mým kamarádkám.
    Mám doma něco podobného, akorát formou diáře a je to dokonalost. Kdyby tě to zajímalo, můžeš kouknout ke mně na blog, mám tam o tom taky článek a pár fotek.
    Jinak - můžu se zeptat, od jaké značky jsou ty pastelky?
    House-putking.blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super zábava! Skvělé je, že listy jsou vytrhovací, tak ve škole jsem hned několik rozdala kamarádům :) Podívám se!
      Pastelky jsou Koh-i-noor, ale nejsem si jistá, zda-li se ještě vyrábí, mám je odmala :)

      Vymazat
  8. Krásný článek a moc pěkné fotky :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké :) Zase bych se do mandal mohla po delší době pustit ;)
    Nejvíce se mi líbí ta fotka s těmi odřezky z pastelek - ta je super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. krasny obrazky... ja mam Tajnou zahradu a porad se rozciluju, ze mam pastelky k nicemu, ze neumi udelat barvy, jak si predstavuji :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...