8. 11. 2014

Nezrecenzováno #1

Jelikož nějak nestíhám psát recenze, tak jsem si našla alespoň trochu času, udělat takový malý soupis knih, které bych vám doporučila ke čtení, jak na mě zapůsobily a podobně. Stále neztrácím naději a věřím, že si najdu více času jak na blog, tak na čtení, protože je to už zoufalé, ale nějak se věci zase dávají k lepšímu a snad už vše bude alespoň trochu klidnější a já stihnu zrealizovat všechny své nápady. 


S hlavou v oblacích

Tato jednohubka od České spisovatelky mě naprosto překvapila, je plná humoru a příběh tak nějak stále plyne a najednou je konec. Těch sto stránek uběhne tak rychle, a přitom se toho tolik stalo, že to ještě hodnou chvíli zpracováváte. Už se těším až si přečtu pekáč buchet, který by měl být psaný podobně.




Hledání Aljašky

Co k ní říct. Naprosto dokonalá knížka do Johna Greena, která vás chytne a nepustí. Není to úplně srdcervoucí romantika, je to spíš něco malinko na styl Ten kdo stojí v koutě. Dokonce mi přijde lepší než všemi opěvované Hvězdy nám nepřály, proto pokud jste ještě nečetli žádnou Greenovku, tak bych začala touhle.


Me and Earl and the dying girl

Knížka, která vás na první pohled oslní svou obálkou, na druhý svou anotací, která slibuje, že romantiku v téhle knížce nenajdete a na třetí, kdy budete obdivovat styl jakým je knížka psaná - chvíli jako scénář, chvíli bodově, chvíli jako souvislý text a pak se zase dovíte, jak to na scéně vypadá a kdo má jakou repliku. Možná se to zdá trochu zamotané, ale Jesse Andrews je původně scénárista, a proto využil toho co zná a umí a napsal jedinečnou knihu, která v sobě ukrývá něco výjimečného a fascinujícího.


Četli jste některé z knih? Jak se vám líbily? Dejte mi vědět do komentářů, jestli byste podobných shrnovacích článků chtěli více nebo raději normální delší recenze :)


Mějte se krásně,
Vaše
KejBí!

5 komentářů:

  1. S hlavou v oblacích bych si chtěla přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě hrozně láká knížka Me and Earl and the dying girl, až bude po vánocích a já si zase budu moct dovolit kupovat něco sobě, tak si jí určitě objednám z bookdepository. Ta obálka je fakt super :)
    A za mě jsou tyhle shrnovací články dobrý, protože většina lidí stejně podle mě celé recenze nečte a přečte si jenom takové to shrnutí ke konci. Takže já bych proti takovým shrnutím nic neměla a pokud bys měla pocit, že se k nějaké knížce potřebuješ vyjádřit nějak víc, tak bys udělala plnou recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  3. S hlavou v oblacích jsem četla a naprosto s tebou souhlasím. Na Pekáč buchet se také těším.
    Hledání Aljašky mě příjemně překvapilo. Bylo to čtivé a zanechalo to ve mě dojem. Nemůžu zatím říct zda silný nebo slabý, ale nějaký zanechal a to je nejdůležitější :)
    Myslím, že takové články jsou fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež si myslím, že Aljaška je lepšia ako Hviezdy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Me and Earl and the Dying Girl mam už nějaký pátek doma, ale ještě jsem se k ní nedostala. Hlavně teda mě učarovalo, jak je vevnitř zpracovaná. To je vlastně důvod, proč jsem si ji kupovala v papíru. Jinak Aljašku zatím čtu a i když jsem na začátku, pořád to vypadá fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...