1. 5. 2014

Vyhlášení Velikonočního knižního hopu!

Čau ahoj!
   Je první máj lásky čas, sluníčko svítí, ptáci zpívají a já vyhlašuji výherce soutěže, která probíhala během Velikonoc! Soutěžilo se o knížku Banka těl: Mladší od Lissy Price.
   Abych to trošku zrekapitulovala, tak celkem se zúčastnilo 44 lidí se 177 vstupy, což je sice méně než u Vánočního hopu, ale můžu za to já, protože jsem článek se soutěží sdílela pozdě. Chtěla bych poděkovat všem, kteří si dali tu práci a prošmejdili můj blog, i když tady byli poprvé a napsali mi, jak se jim líbí, takže i díky toho se můžete v mých recenzích lépe vyznat, protože nově jsou abecedně seřazeny!
 
    A teď už k tomu hlavnímu, tramtadadá! Výhercem se stává:


Vy ostatní se nebojte, mám v plánu další soutěže (Například za chvíli budu mít 100 likes na Facebooku, tak by to chtělo oslavit ;) ), takže se třeba příště usměje štěstí na vás!

Mějte se krásně,
Vaše
KejBí!

2 komentáře:

  1. Další narážka na můj názor! :D Já s tou upřímností nedopadnu dobře :D Příště se pokusím být taktnější, ale připadá mi, že s tím abecedním seřazením se tě to dotklo víc než jsem čekala...
    Vítězce samozřejmě gratuluju!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, tak to vážně nebylo myšleno! :D Já jsem naopak ráda, že jsi na to podotkla, protože mi nedošlo, že by to pro čtenáře bylo mnohem jednodušší :) Takže jestli tě něco napadne, tak klidně piš a já udělám, co bude v mých silách, všichni jsme jenom lidi a já chci, aby to tady bylo pro všechny příjemné a přehledné, proto si každého nápadu a připomínky vážím :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...